Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όχι πια λόγια, μόνο πράξεις: 5 τρόποι να νικήσεις την αναβλητικότητά σου



Το πιο εύκολο πράγμα είναι να δίνεις ελαφρυντικά στον εαυτό σου για όλα αυτά που θες να κάνεις και απλά αναβάλλεις. Εκεί που ξεκίνησες να φτιάχνεις μια λίστα με τους επόμενους στόχους σου, θυμήθηκες ότι δεν τσέκαρες καθόλου το Facebook όλη μέρα και κατέληξες να περνάς τις επόμενες ώρες στον καναπέ, μπροστά στο laptop. Έτσι όμως δεν θα καταφέρεις να εξελιχθείς σαν προσωπικότητα. Γι΄ αυτό ξέχνα κάθε δικαιολογία και δώσε στον εαυτό σου την ώθηση που χρειάζεται για να κάνεις όλα όσα έχεις αφήσει στη μέση, να αλλάξεις όσα σε ενοχλούν και να διεκδικήσεις όσα σου αξίζουν!

«Το ‘χει η μοίρα μου...»
Ναι αρκετά συχνά τα πράγματα στραβώνουν, μη σκέφτεσαι όμως ότι το σύμπαν σε μισεί! «Σήκωσε τα μανίκια σου» και ξεπέρασε κάθε εμπόδιο! Φυσικά και δεν μπορείς να ελέγξεις τις δυσκολίες που θα σου χτυπήσουν την πόρτα, μπορείς όμως να αποφασίσεις αν θα τις αφήσεις να μπουν μέσα ή αν θα τις διώξεις με ελαφρά πηδηματάκια!

«Αχ, δεν θα μπορέσω να έρθω σήμερα, μου έτυχε κάτι επείγον (ψέμα!)»
Αν νιώθεις ένα χάλι μαύρο, να θυμάσαι ότι δεν σε βλέπει έτσι όλος ο κόσμος (που και να σε έβλεπε, λίγο θα έπρεπε να σε νοιάζει). Όλοι μας έχουμε ανασφάλειες και μας πιάνουν οι ντροπές μας! Απλά κάποιοι από εμάς μπορούν και το κρύβουν καλύτερα και δεν κλείνονται στο σπίτι, παθαίνοντας κατάθλιψη!

«Η σιωπή είναι χρυσός»
Διεκδίκησε αυτά που θες! Αν πας να κάτσεις στο μετρό αλλά μια συμπαθέστατη κυρία έχει απλώσει στην τελευταία διαθέσιμη θέση του βαγονιού τις τσάντες με τα ψώνια της, απλά ζήτησε της ευγενικά να πάρει τις τσάντες της για να κάτσεις! Χωρίς να μιλάς και με το να στραβοκοιτάς τον κόσμο περιμένοντας να καταλάβει αυτό που θες, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να εκνευριστείς περισσότερο!

«Θα το κάνω αύριο»
Αν η λάμπα της εισόδου θέλει άλλαγμα εδώ και βδομάδες, τότε σίγουρα πρέπει να κάνεις κάτι πριν συνεχίσεις να γκρεμοτσακίζεσαι κάθε φορά που μπαίνεις σπίτι! Κάνε μια λίστα με αυτά που πρέπει και θες να κάνεις χωρίζοντας τα σε κατηγορίες ανάλογα με το πόσο επείγουν και ξεκίνα να τα σβήνεις ένα ένα, ακόμα κι αν πρόκειται για τη δήλωση της εφορίας ή για εκείνο το ταξίδι στην Κούβα που πάντα ονειρευόσουν! Μην χαζολογάς, ξεκίνα τώρα!

«Συγνώμη που άργησα, έχει τρελή κίνηση»

Το πρωινό ξύπνημα μπορεί να είναι βάρβαρο αλλά σίγουρα σηκώνεσαι από το κρεβάτι στο πρώτο «ντριν» του ξυπνητηριού, όταν πρόκειται για διακοπές! Προγραμμάτισε τα ραντεβού σου νωρίς. Πες στο αφεντικό σου ότι θα πας στο γραφείο στις 8.30 και ξεκίνα τη μέρα σου κλείνοντας εκκρεμότητες! Σκέψου πόσο ευχάριστο θα είναι να έχεις τελειώσει όλες τις υποχρεώσεις σου μέχρι τις 12 και να κάνεις το διάλειμμά σου για μεσημεριανό χωρίς άγχος!

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας

7 παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Παρόλο που η λήψη τους από ανθρώπους που δεν έχουν άλλα προβλήματα υγείας θεωρείται γενικά ασφαλής, τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να έχουν ενοχλητικές παρενέργειες. Οι περισσότερες από αυτές, ωστόσο, είναι παροδικές.
Από την πρόσληψη βάρους μέχρι τις διαταραχές του ύπνου, οι παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών αποτελούν συχνά το λόγο που ορισμένοι ασθενείς δεν ξεκινούν ή διακόπτουν την θεραπεία τους. Δείτε ποιες είναι αυτές και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
1. Σωματικά συμπτώματα. Στην αρχή της θεραπείας με αντικαταθλιπτικά, μπορεί να υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο σώμα, όπως πονοκέφαλος, πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκοί πόνοι, ναυτία, δερματικά εξανθήματα ή διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα είναι συνήθως ήπια και παροδικά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Clinical Therapeutics εξέτασε πάνω από 40.000 ανθρώπους που είχαν πρόσφατα ξεκινήσει αντικαταθλιπτική θεραπεία και διαπίστωσε ότι οι πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν η κεφαλαλγία και η ναυτία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αν…