Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιουνίου 19, 2016

Γυναίκα και μετά τα… 50!

Η γυναίκαπροχωρεί μέσα από τους κύκλους της γέννας, της παιδικής αθωότητας, της εφηβικής μετάλλαξης, της ωριμότητας και αναπαράγωγης, στην υποτροφή. Όλες αυτές οι περίοδοι χαρακτηρίζονται και από ανάλογοβιολογικό υπόστρωμα. Όμως, η ανάπτυξη της προσωπικότητας που οφείλει να συνοδεύει όλους τους κύκλους της ζωής δεν συμβαίνει με τον ίδιο προγραμματισμό όπως στη κλασσική βιολογία διότι η ύπαρξη της μοναδικής «προσαρμογής» του «Ηome Sapiens Sapientis» δυσκολεύει την φυσική αυτή διαδικασία.
Η «προσαρμογή» αυτή δίνει στους ανθρώπους την δυνατότητα να ζουν πολύπλευρα και ανεξάρτητα ακολουθώντας διαφορετικούς δρόμους και συνθήκες διαβίωσης. Από την άλλη πλευρά η «ατομική προσαρμογή» αναγκάζει τις βιολογικές φάσεις να πέρνουν μέσα από συνειδητά ή και υποσυνείδητα ενδοψυχικά αδιέξοδα και συγκρούσεις. Έτσι, σε κάθεκαινούρια φάση και προκειμένου το άτομο να καταστεί ικανό να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της βιολογικής, εμφανίζονται καθήκοντα που το επιβάλλουν ιδιαίτερες προσαρμογές φυσικές και…

Επτά ασθένειες που αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών προβλημάτων

Οι πάσχοντες από ορισμένα νοσήματα διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρδιαγγειακά προβλήματα και γι’ αυτό πρέπει να λαμβάνουν μέτρα, σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες οδηγίες για την πρόληψη της καρδιαγγειακής νόσου τις οποίες εξέδωσαν από κοινού η Ευρωπαϊκή Καρδιολογική Εταιρεία και άλλες εννέα επιστημονικές ενώσεις.
Η πρόληψη έχει ζωτική σημασία διότι «έχει υπολογιστεί ότι ακόμα κι αν μειωθεί κατά μόλις 1% ο κίνδυνος που διατρέχει ο γενικός πληθυσμός, θα αποτρέπονται ετησίως χιλιάδες καρδιαγγειακά επεισόδια και θα εξοικονομούνται δεκάδες εκατομμύρια ευρώ», λέει ο καρδιολόγος δρ Δημήτρης Ρίχτερ, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, διευθυντής της Β’ Καρδιολογικής Κλινικής της Ευρωκλινικής Αθηνών και μέλος της ομάδας των εμπειρογνωμόνων που συνέταξαν τις νέες οδηγίες.
Σύμφωνα με τις οδηγίες, η πρόληψη πρέπει να είναι δύο ειδών:
* Σε πληθυσμικό επίπεδο. Προτείνονται αυστηρότεροι νόμοι και πολιτικές σε επίπεδο διατροφής, καπνίσματος, φυσικής δραστηριότητας και ποιό…

Πως θα αποζημιώνονται οι ασφαλισμένοι για υπηρεσίες Υγείας σε άλλη χώρα της ΕΕ

Έντεκα τρόποι για καλύτερη υγεία σε 60 δευτερόλεπτα

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι 60 δευτερόλεπτα από τον πολύτιμο χρόνο σου. Δες παρακάτω 11 πράγματα που μπορείς να κάνεις μέσα σε ένα λεπτό και τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την υγεία σου χωρίς να πατήσεις το πόδι σου στο γυμναστήριο.

1. Νήμα: Μπορεί να το έχεις ακούσει χιλιάδες φορές αλλά το να καθαρίζεις τα δόντια σου με οδοντικό νήμα κάνει τη διαφορά. Πρέπει να ξέρεις πως το οδοντικό νήμα μπορεί να αποτρέψει και μία καρδιακή προσβολή.
2. Τέντωμα: Ένα γρήγορο τέντωμα όπου κι αν βρίσκεσαι βοηθάει στο να φύγει η ένταση που μπορεί να έχεις. Την επόμενη φορά που μπορεί να στέκεσαι σε μία ουρά ή βλέπεις διαφημίσεις στην τηλεόραση, δοκίμασέ το.
3. Σκάλες: Αντί να περιμένεις για το ασανσέρ, ανέβα και κατέβα τις σκάλες, όπου κι αν βρίσκεσαι. Γιατί να μην χάσεις μερικές παραπάνω θερμίδες με μία τόσο απλή δραστηριότητα;
4. Λεμόνι: Αν θέλεις να κάνεις ένα ποτήρι νερό ακόμα πιο υγιεινό βάλτου λίγο λεμόνι. Το λεμόνι διώχνει τις τοξίνες από τον οργανισμό σου.
5. Γραφείο: Όσο καθαρό και αν νομίζ…

Παχυσαρκία - Πώς συνδέεται με την αύξηση του καρκίνου

Ποιες είναι οι πιο συχνές αιτίες της χρόνιας δύσπνοιας