Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέσσερις τροφές που σε κάνουν να πεινάς νωρίτερα


Η κατανάλωση οποιαδήποτε τροφής, συνήθως μειώνει την πείνα και προκαλεί το αίσθημα πληρότητας.

Το πόσο πλήρης όμως θα νιώθετε και για πόσο διάστημα ποικίλει ανάλογα με το είδος των τροφών. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες προκαλούν αίσθημα κορεσμού.

Αντίθετα, τροφές που δεν περιέχουν αυτά τα στοιχεία είναι πιθανό να σας ωθήσουν να πεινάσετε νωρίτερα.

Δείτε τέσσερις τροφές που ανοίγουν την όρεξη…

Πολύσπορο ψωμί
Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες αλλά και πιο επεξεργασμένο σε σχέση με άλλα ψωμιά ολικής άλεσης που φτιάχνονται από ένα είδος δημητριακών (βρώμη, κινόα κλπ.). Είναι επίσης φτωχό σε λιπαρά και πρωτεΐνες.

Ασπράδια αυγού
Αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, είναι πολύ φτωχά σε θερμίδες και δεν περιέχουν καθόλου λιπαρά. Προτιμήστε τα ολόκληρα αυγά, καθώς ο κρόκος τους περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες, όπως η λουτεΐνη και σε συνδυασμό με την πρωτεΐνη του άσπρου μέρους του αυγού αποτελούν πλήρη τροφή.

Χυμοί φρούτων
Περιέχουν πολλές βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες, αλλά καθόλου πρωτεΐνες και λιπαρά. Παρότι κάποιοι συσκευασμένοι φυσικοί χυμοί ισχυρίζονται ότι περιέχουν 3-4 μερίδες φρούτα και λαχανικά, όταν τους καταναλώσει κάποιος διαπιστώνει ότι δεν χορταίνει, όπως εάν τα κατανάλωνε στην αρχική τους μορφή.

Κράκερ ολικής άλεσης
Όπως συμβαίνει με το ψωμί ολικής αλέσεως, τα κράκερ ολικής αλέσεως προσφέρουν φυτικές ίνες, αλλά παίρνετε κυρίως υδατάνθρακες και όχι πρωτεΐνη ή λιπαρά. Έτσι δεν θα αισθάνεστε χορτάτοι. Συνδυάστε τα με κάτι λιπαρό όπως φιστικοβούτυρο ή λίγο τυρί.

Πηγή: baby.gr
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

7 παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Παρόλο που η λήψη τους από ανθρώπους που δεν έχουν άλλα προβλήματα υγείας θεωρείται γενικά ασφαλής, τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να έχουν ενοχλητικές παρενέργειες. Οι περισσότερες από αυτές, ωστόσο, είναι παροδικές.
Από την πρόσληψη βάρους μέχρι τις διαταραχές του ύπνου, οι παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών αποτελούν συχνά το λόγο που ορισμένοι ασθενείς δεν ξεκινούν ή διακόπτουν την θεραπεία τους. Δείτε ποιες είναι αυτές και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
1. Σωματικά συμπτώματα. Στην αρχή της θεραπείας με αντικαταθλιπτικά, μπορεί να υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο σώμα, όπως πονοκέφαλος, πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκοί πόνοι, ναυτία, δερματικά εξανθήματα ή διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα είναι συνήθως ήπια και παροδικά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Clinical Therapeutics εξέτασε πάνω από 40.000 ανθρώπους που είχαν πρόσφατα ξεκινήσει αντικαταθλιπτική θεραπεία και διαπίστωσε ότι οι πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν η κεφαλαλγία και η ναυτία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αν…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας