Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ιδανικό πρωινό, σύμφωνα με ερευνήτρια του Χάρβαρντ, έχει αυτά τα τρία συστατικά



Η ερευνήτρια του Χάρβαρντ, Monique Tello περιγράφει ποιο είναι το ιδανικό πρωινό: για εκείνη, τρία θα πρέπει να είναι τα βασικά συστατικά του.

«Ενα μπολ με σοκολατένια δημητριακά, ένα bagel ή ένα muffin, δεν έχουν καμία διαφορά από ένα επιδόρπιο… Οταν βλέπω το πρωινό που προσφέρουν εστιατόρια, καντίνες και ξενοδοχεία, θέλω να βάλω τα κλάματα. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες και η ζάχαρη, προκαλούν ζάχαρο ανεβάζουν τα επίπεδα ινσουλίνης.

Σε «αρρωσταίνουν» με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο. Είμαι μια εργαζόμενη μητέρα. Κάθε πρωί θέλω να τρώω κάτι που μπορώ να φτιάξω εύκολα και γρήγορα. Επίσης, με ενδιαφέρει να είναι και οικονομικό και να «με κρατάει» για αρκετές ώρες. Να μην πεινάσω πάλι πολύ γρήγορα. Έτσι, ετοιμάζω ένα μπολ με γιαούρτι, φρούτα και ένα μείγμα ξηρών καρπών.

Τα φρούτα (έχω ιδιαίτερη προτίμηση στα μούρα) είναι πηγή φυτικών ινών και βιταμινών, οι ξηροί καρποί περιέχουν «καλά λιπαρά» και ενέργεια και το γιαούρτι πρωτεΐνες. Θα ήταν καλό το γιαούρτι να μην περιέχει σάκχαρα».

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο αντιγηραντικός χυμός που «ξανανιώνει» τον εγκέφαλο!

Μπορείτε να κρατήσετε το μυαλό σας «κοφτερό» για περισσότερα χρόνια εάν βάλετε στη ζωή σας έναν υγιεινό και γευστικό χυμό!
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Γουέικ Φόρεστ στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ ανακάλυψαν ότι έχει ισχυρή αντιγηραντική δράση και μπορεί να προστατεύσει τον εγκέφαλο από νευροεκφυλιστικές παθήσεις όπως η άνοια.
Σύμφωνα με τα ευρήματα που δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Journals of Gerontology: Medical Sciences, ο χυμός από παντζάρι επιβραδύνει τη γήρανση του εγκεφάλου χάρη στα νιτρικά άλατα που περιέχει. Τα οφέλη του χυμού, σύμφωνα με τους ερευνητές, είναι ισχυρά όταν συνδυάζονται με την ήπια σωματική άσκηση, ένα ακόμη γνωστό μέτρο αντιγήρανσης.
Στο πλαίσιο της σχετικής δοκιμής, ζητήθηκε από 26 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 55 ετών και άνω (οι συμμετέχοντες δεν γυμνάζονταν συστηματικά, είχαν υπέρταση και λάμβαναν αντιυπερτασικά φάρμακα) να γυμνάζονται τρεις φορές την εβδομάδα, για συνολικό διάστημα έξι εβδομάδων. Η προπόνησή τους περιλάμβανε έναν 50λεπτό περίπατο σε διάδρομ…

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας