Γνωρίζετε τι είναι αυτό που σάς παχαίνει;




Γνωρίζετε αρκετά για τις επιπτώσεις που έχει το λίπος και η κατανάλωση των ανθυγιεινών τροφών, καθώς και για τις μεταβολικές διαταραχές που μπορούν να προκαλέσουν αύξηση του σωματικού βάρους.

Αν και διαβάζετε για τις υγιεινές επιλογές τροφών που πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, συχνά θεωρείτε ότι έχουν προκαθορισμένους παράγοντες για την απώλεια βάρους. Ωστόσο, η απώλεια βάρους δεν επιτυγχάνεται. Γιατί, όμως, τελικά συμβαίνει αυτό;

Μήπως επειδή έχετε περικόψει το πρόχειρο φαγητό που προσθέτει θερμίδες και λίπη, αλλά δεν έχετε διορθώσει εν γένει τη διατροφή σας;

Εχετε αλήθεια αρχίσει να τρώτε τροφές που είναι πιο υγιεινές απ’ αυτές που τρώγατε παλιότερα, ή απλά έχετε βγάλει από τη διατροφή σας μόνο εκείνες που θεωρούνται ανθυγιεινές;

Το θέμα δεν είναι απλά να τρώτε τον σωστό αριθμό θερμίδων. Το θέμα είναι να διασφαλίσετε πως οι τροφές που καταναλώνετε πληρούν τις απαιτήσεις της πλήρους καθημερινής διατροφικής πρόσληψης για να έχετε έναν υγιή μεταβολικό ρυθμό.

Διαβάστε παρακάτω ποιοι είναι οι παράγοντες που πιθανόν σας κρατούν πίσω στο θέμα της απώλειας βάρους:

Υγρά. Είναι το νερό που πρέπει να πίνετε άφθονο κατά τη διάρκεια της ημέρας και όχι τα ενεργειακά ποτά, το παγωμένο τσάι, το λεμόνι, τα αναψυκτικά και τα σακχαρούχα ποτά. Ξέρετε πόση ποσότητα ζάχαρης περιέχουν αυτά τα προ-συσκευασμένα ποτά που προσθέτετε στη διατροφή σας, ακόμα κι αν λανσάρονται στην αγορά ως υγιή; Αυτά τα ποτά μπορούν να σαμποτάρουν την φυσική σας κατάσταση με την αύξηση της ημερήσιας πρόσληψης των απαιτούμενων θερμίδων. Αντί γι’ αυτά, επιμείνετε στο νερό για να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και να κρατήσετε το σώμα σας ενυδατωμένο. Το νερό έχει μηδέν θερμίδες και αν το πιείτε πριν από ένα γεύμα μπορεί να σάς βοηθήσει να χάσετε βάρος γρηγορότερα.

Ο έλεγχος της μερίδας. Αισθάνεστε ανικανοποίητοι όταν τρώτε μικρά γεύματα. Τα μεγάλα γεύματα, όμως, σημαίνουν και μεγαλύτερη πρόσληψη θερμίδων που αν ξεπεράσουν τις καθημερινές διατροφικές απαιτήσεις του οργανισμού σας, θα αποθηκευτούν ως λίπος. Γι’ αυτό προτιμήστε να τρώτε σε μικρότερα πιάτα, μασάτε αργά και σταματήστε να τρώτε, αμέσως μόλις νοιώσετε ότι χορτάσατε.

Φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλύτερη πέψη των τροφών και απορροφούν τα μέρη του νερού από το σώμα. Εάν έχετε κατακράτηση υγρών, πρέπει να προσθέσετε φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Οι φυτικές ίνες σάς κρατάνε παράλληλα χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, χωρίς την προσθήκη επιπλέον θερμίδων.

Ελλειψη άσκησης. Η άσκηση αυξάνει την απώλεια βάρους. Μπορεί να τρώτε όσο πρέπει για να χάσετε βάρος, αλλά αν γυμνάζεστε θα επιταχύνετε την καύση των θερμίδων και θα δείτε πιο γρήγορα αποτελέσματα. Καθώς όλο και περισσότεροι μύες παίζουν ρόλο στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην απώλεια βάρους, η τακτική άσκηση θα σάς βοηθήσει να αναπτύξετε τους μύες του σώματός σας.

Παράλειψη γευμάτων. Μερικοί άνθρωποι παραλείπουν γεύματα για να βοηθήσουν τον οργανισμό τους να χάσει γρηγορότερα κιλά. Ομως, αυτό είναι λάθος, γιατί ο οργανισμός ερμηνεύει αυτή την απουσία γεύματος ως πείνα, με αποτέλεσμα να επιβραδύνει τον μεταβολισμό και να αποθηκεύει αποθέματα για την περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Παράλληλα, αυτό θα σας οδηγήσει να φάτε περισσότερο φαγητό στο επόμενο γεύμα γιατί θα είστε περισσότεροι πεινασμένοι.

Παρασπονδίες. Δεν χάθηκε ο κόσμος αν μια-δυο φορές βγείτε εκτός ελέγχου και φάτε κάτι παραπάνω. Αλλά αν το κάνετε σε κάθε ευκαιρία και βρίσκετε συνεχώς αφορμές για να τρώτε ανθυγιεινά αντί για υγιεινά γεύματα, τότε οι πιθανότητές σας να χάσετε βάρος λιγοστεύουν δραματικά. Μια τέτοια κατάσταση διαταράσσει τη διαδικασία της απώλειας βάρους και το σώμα σας θα χρειαστεί παραπάνω χρόνο για να προσαρμοστεί σε ένα σχέδιο που να φέρνει αποτέλεσμα.




Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις