Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αντηλιακό: Πώς να το χρησιμοποιήσετε σωστά



Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που κάνουν λάθη στην χρήση του αντηλιακού, και αυτό μπορεί να έχει πολύ σοβαρές συνέπειες. Συγκεκριμένα, μια νέα μελέτη δείχνει ότι η λάθος χρήση αντηλιακού μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος.

Ερευνητές άρχισαν να διανέμουν δωρεάν αντηλιακό σε ένα φεστιβάλ, σε σχεδόν 2.200 ανθρώπους. Μόνο το 33% των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα τοποθετούσαν το αντηλιακό σε όλες τις εκτεθειμένες περιοχές του δέρματός τους, και μόνο το 38% φορούσαν ρούχα που προστατεύουν από τον ήλιο. Επίσης, ο κόσμος δεν ενδιαφερόταν στον ίδιο βαθμό να προμηθευτεί αντηλιακό τις μέρες που είχε φεστιβάλ.
Για να χρησιμοποιήσουμε σωστά το αντηλιακό – και να προστατευτούμε από την υπεριώδη ακτινοβολία – πρέπει να τοποθετούμε το αντηλιακό σε κάθε εκτεθειμένη περιοχή του δέρματος μας, αλλά και να φοράμε προστατευτικά ρούχα, όπως μακρυμάνικες μπλούζες, καπέλα, γυαλιά ηλίου και μακριά παντελόνια. Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι ακόμα και τις μέρες που έχει συννεφιά, το 80% περίπου της υπεριώδους ακτινοβολίας φτάνει στο δέρμα μας.

Άλλο ένα εύρημα ήταν ότι οι γυναίκες ενδιαφέρονταν περισσότερο να προστατεύσουν το δέρμα τους. Το 57%, συγκεκριμένα, των ατόμων που συμμετείχαν και πήραν αντηλιακό από τους ερευνητές ήταν γυναίκες. Οι ειδικοί δηλώνουν πως αυτό είναι τεράστιο λάθος των ανδρών, καθώς οι άνδρες που έχουν περάσει την ηλικία των 50 βρίσκονται με μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν μελάνωμα, την πιο θανάσιμη μορφή καρκίνου του δέρματος.

Όταν επιλέγετε αντηλιακό, αυτές είναι οι πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε:
Διαλέξτε ένα προϊόν με δείκτη προστασίας άνω του 30
Διαλέξτε ένα προϊόν που προστατεύει και από τις UVA ακτινοβολίες, που προκαλούν πρόωρη γήρανση
Φροντίστε να είναι αδιάβροχο, και να μην διαλύεται αν τύχει να έρθετε σε επαφή με νερό (π.χ. αν πηγαίνετε στη θάλασσα)
Αν έχετε ευαίσθητο δέρμα, διαλέξτε ένα προϊόν που να περιέχει οξείδιο του ψευδαργύρου, ή διοξείδιο του τιτανίου.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…