Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σπιτικές λύσεις για την ημικρανία



Τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη μειώνουν τη φλεγμονή που κάνει το κεφάλι σας να πονά. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε φάρμακα για την ημικρανία με ακεταμινοφένη και ασπιρίνη.

Καφεΐνη
Είναι συστατικό του καφέ και ορισμένων άλλων τροφών και ροφημάτων και μπορεί ενδεχομένως να σας ανακουφίσει ελαφρά. Θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει τον οργανισμό σας να απορροφήσει πιο γρήγορα το χάπι κατά της ημικρανίας. Μπορεί ωστόσο να εξαρτηθείτε από τον καφέ και να έχετε συμπτώματα στέρησης, όπως κούραση και περισσότερους πονοκεφάλους.

Σκοτεινό, ήσυχο δωμάτιο
Το ζωηρό φως και ο θόρυβος μπορεί να κάνουν χειρότερο τον πονοκέφαλο. Βρείτε ένα σημείο μακριά από φασαρία και κλείσετε τις κουρτίνες. Αυτό μπορεί να επιταχύνει την ανάρρωση.

Άσκηση
Μην τη δοκιμάσετε στη μέση της ημικρανίας επειδή μπορεί να αυξήσει τον πόνο. Όταν αισθάνεστε καλά η τακτική άσκηση μπορεί να την προλάβει καθώς το σώμα εκκρίνει ενδορφίνες. Η άσκηση μειώνει επίσης το στρες και βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.

Μαγνήσιο
Μπορείτε να το βρείτε σε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης. Δεν βοηθά όταν έχετε ημικρανία αλλά ορισμένες έρευνες  δείχνουν ότι θα μπορούσε να εμποδίσει μια. Μπορείτε να το λάβετε σε μορφή χαπιού αλλά πρέπει να ρωτήσετε πριν τη λήψη συμπληρωμάτων.

Κοιμηθείτε καλά
Να κοιμάστε τακτικά για να αποφεύγετε τις ημικρανίες. Πολύς ή λίγος ύπνος προκαλεί πονοκέφαλο. Να στοχεύετε στις 7-8 ώρες και να κοιμάστε και ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Γιόγκα
Η άσκηση μπορεί να προλάβει τις ημικρανίες αλλά και να αποτελέσει αιτία ημικρανίας. Ωστόσο η γιόγκα είναι πιο ασφαλής εναλλακτική. Έρευνες έδειξαν ότι τακτικά μαθήματα γιόγκα μειώνουν τον αριθμό ημικρανιών και τις κάνει λιγότερο έντονες.

Βιταμίνη B2
Λέγεται και ριβοφλαβίνη και μπορεί να τη βρείτε στο γάλα, το τυρί, το ψάρι και το κοτόπουλο. Μπορείτε επίσης να τη λάβετε ως χάπι. Έρευνες δείχνουν ότι μπορεί ενδεχομένως να βοηθά στην πρόληψη των ημικρανιών.

Ρυθμίστε τους εκλυτικούς παράγοντες
Οι ημικρανίες ορισμένες φορές πυροδοτούνται από την τροφή ή τις καταστάσεις. Βρείτε τι σας φέρνει πόνο και αποφύγετέ το. Ορισμένα προβληματικά σημεία είναι το κόκκινο κρασί και το ώριμο τυρί. Ζωηρά φώτα, το υψηλό υψόμετρο και δυνατές οσμές μπορούν επίσης να επηρεάσουν.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας

Οριακή διαταραχή προσωπικότητας: αλήθειες και μύθοι

Η οριακή, ή μεταιχμιακή, διαταραχή προσωπικότητας αποτελεί μία σοβαρή ψυχιατρική πάθηση που χαρακτηρίζεται από ασταθείς και θυελλώδεις σχέσεις, αδιαμόρφωτη αίσθηση ταυτότητας, χρόνια αισθήματα κενού και πλήξης, ασταθείς διαθέσεις και σχεδόν ανύπαρκτο έλεγχο της παρορμητικότητας σε τομείς όπως η κατασπατάληση χρημάτων, η κατανάλωση τροφής, οι σεξουαλικές επαφές και η χρήση ουσιών.
Ο φόβος της πραγματικής ή φανταστικής εγκατάλειψης από τα αγαπημένα τους πρόσωπα αποτελεί μία βαθιά ανησυχία για τα άτομα που παρουσιάζουν τη διαταραχή αυτή και συχνά ο φόβος αυτός αποτελεί την αιτία που προκαλεί τις καταστροφικές συμπεριφορές τους. Μάλιστα, ορισμένοι είναι σε θέση να φτάσουν σε επικίνδυνα μονοπάτια για να αποφύγουν αυτόν τον φόβο, κάνοντας, για παράδειγμα, απόπειρα αυτοκτονίας ή καταφεύγοντας στον αυτοακρωτηριασμό.
Τα πέντε πιο δύσκολα συμπτώματα της οριακής διαταραχής προσωπικότητας είναι τα παρακάτω: 1. Προβλήματα με τις σχέσεις (φόβος εγκατάλειψης, ασταθείς σχέσεις). 2. Ασταθή συναισθήμ…