Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σπιτικές λύσεις για την ημικρανία



Τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη μειώνουν τη φλεγμονή που κάνει το κεφάλι σας να πονά. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε φάρμακα για την ημικρανία με ακεταμινοφένη και ασπιρίνη.

Καφεΐνη
Είναι συστατικό του καφέ και ορισμένων άλλων τροφών και ροφημάτων και μπορεί ενδεχομένως να σας ανακουφίσει ελαφρά. Θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει τον οργανισμό σας να απορροφήσει πιο γρήγορα το χάπι κατά της ημικρανίας. Μπορεί ωστόσο να εξαρτηθείτε από τον καφέ και να έχετε συμπτώματα στέρησης, όπως κούραση και περισσότερους πονοκεφάλους.

Σκοτεινό, ήσυχο δωμάτιο
Το ζωηρό φως και ο θόρυβος μπορεί να κάνουν χειρότερο τον πονοκέφαλο. Βρείτε ένα σημείο μακριά από φασαρία και κλείσετε τις κουρτίνες. Αυτό μπορεί να επιταχύνει την ανάρρωση.

Άσκηση
Μην τη δοκιμάσετε στη μέση της ημικρανίας επειδή μπορεί να αυξήσει τον πόνο. Όταν αισθάνεστε καλά η τακτική άσκηση μπορεί να την προλάβει καθώς το σώμα εκκρίνει ενδορφίνες. Η άσκηση μειώνει επίσης το στρες και βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.

Μαγνήσιο
Μπορείτε να το βρείτε σε πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης. Δεν βοηθά όταν έχετε ημικρανία αλλά ορισμένες έρευνες  δείχνουν ότι θα μπορούσε να εμποδίσει μια. Μπορείτε να το λάβετε σε μορφή χαπιού αλλά πρέπει να ρωτήσετε πριν τη λήψη συμπληρωμάτων.

Κοιμηθείτε καλά
Να κοιμάστε τακτικά για να αποφεύγετε τις ημικρανίες. Πολύς ή λίγος ύπνος προκαλεί πονοκέφαλο. Να στοχεύετε στις 7-8 ώρες και να κοιμάστε και ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Γιόγκα
Η άσκηση μπορεί να προλάβει τις ημικρανίες αλλά και να αποτελέσει αιτία ημικρανίας. Ωστόσο η γιόγκα είναι πιο ασφαλής εναλλακτική. Έρευνες έδειξαν ότι τακτικά μαθήματα γιόγκα μειώνουν τον αριθμό ημικρανιών και τις κάνει λιγότερο έντονες.

Βιταμίνη B2
Λέγεται και ριβοφλαβίνη και μπορεί να τη βρείτε στο γάλα, το τυρί, το ψάρι και το κοτόπουλο. Μπορείτε επίσης να τη λάβετε ως χάπι. Έρευνες δείχνουν ότι μπορεί ενδεχομένως να βοηθά στην πρόληψη των ημικρανιών.

Ρυθμίστε τους εκλυτικούς παράγοντες
Οι ημικρανίες ορισμένες φορές πυροδοτούνται από την τροφή ή τις καταστάσεις. Βρείτε τι σας φέρνει πόνο και αποφύγετέ το. Ορισμένα προβληματικά σημεία είναι το κόκκινο κρασί και το ώριμο τυρί. Ζωηρά φώτα, το υψηλό υψόμετρο και δυνατές οσμές μπορούν επίσης να επηρεάσουν.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…