Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα λάθη που κάνουμε με τους φακούς επαφής



Οι φακοί επαφής είναι ο μικρός, αόρατος τρόπος να βελτιώσουμε την όρασή μας. Την ίδια στιγμή, υπάρχουν αρκετοί κίνδυνοι. Μπορεί να τους χάσουμε, να τους χαλάσουμε ή να μην έχουμε διάλυμα για να τους αποθηκεύσουμε. Ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη, όμως, που κάνουμε κατά την χρήση των φακών επαφής;

Πέφτουμε για ύπνο ενώ τους φοράμε
Τα μάτια μας έχουν ανάγκη από οξυγόνο, και η χρήση φακών περιορίζει το οξυγόνο που λαμβάνει η περιοχή. Στην καλύτερη περίπτωση, μια νύχτα ύπνου με τους φακούς θα προκαλέσει ερεθισμό, και στην χειρότερη μπορεί να προκληθεί σοβαρή μόλυνση.

Κάνουμε μπάνιο ή κολυμπάμε με τους φακούς μας
Τα περισσότερα σώματα νερού περιέχουν μικρόβια – και, συγκεκριμένα, τον μικροοργανισμό Ακανθαμοιβάδα. Ο μικροοργανισμός αυτός μπορεί να προκαλέσει σοβαρή μόλυνση στα μάτια, και η χρήση του φακού μπορεί να κάνει αυτή την μόλυνση πολύ πιο εύκολη.

Καθαρίζουμε τους φακούς με νερό
Ακόμα πιο επικίνδυνο, καθώς ο ίδιος μικροοργανισμός βρίσκεται στο νερό, και αν αποθηκεύουμε τους φακούς μας σε νερό βρύσης, η μόλυνση είναι ακόμα πιο πιθανή. Επίσης, είναι πολύ σημαντικο να καθαρίζουμε σχολαστικά τα χέρια μας προτού φορέσουμε τους φακούς μας, και να ανανεώνουμε καθημερινά το διάλυμα στην θήκη τους.

Δεν αλλάζουμε την θήκη αρκετά συχνά
Ιδανικά, πρέπει να αλλάζουμε την θήκη των φακών επαφής κάθε μήνα, αλλά ποτέ δεν πρέπει να την κρατάμε περισσότερο από τρεις μήνες. Καθαρίστε την θήκη μόνο με διάλυμα και αφήστε την να στεγνώσει, καθώς πολλοί μικροοργανισμοί μπορεί να συσσωρευτούν πάνω της.

Φοράμε τους φακούς μετά την ημερομηνία λήξης τους
Τεράστιο λάθος, καθώς ο κίνδυνος μόλυνσης είναι ακόμα μεγαλύτερος. Όσο περισσότερο παλιώνουν οι φακοί, μικροοργανισμοί μπορεί να βρίσκονται πάνω τους, και η συσσώρευση διαλύματος, πρωτεϊνών και άλλων καταλοίπων τους καθιστά ακατάλληλους για χρήση.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…