Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πώς να διαχειριστείτε το άγχος μέσω του φαγητού



Υπάρχουν πολλές μελέτες που έχουν συσχετίσει τη διατροφή με το άγχος. Οταν είμαστε απασχολημένοι και στρεσαρισμένοι έχουμε την τάση να κάνουμε κακές διατροφικές επιλογές που βάζουν το σώμα κάτω από μεγαλύτερη πίεση.

Το άγχος αυξάνει την κυτταρική δραστηριότητα και μειώνει την αποτελεσματικότητα του πεπτικού συστήματος που οδηγεί σε διατροφικές ελλείψεις και, ως εκ τούτου, πρέπει να ακολουθηθεί μια διατροφή με θρεπτικά τρόφιμα.

Ετσι, μια ισορροπημένη δίαιτα δεν είναι απαραίτητη μόνο για τη γενικότερη διατήρηση της καλής υγείας, αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει την ικανότητά σας να αντιμετωπίσετε το στρες. Τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την καταπολέμηση του άγχους είναι εκείνα που βοηθούν τα επινεφρίδια, όπως το μαγνήσιο, όλες οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ιδιαίτερα η βιταμίνη Β5, η βιταμίνη C, η βιταμίνη Ε και το συνένζυμο Q10.

Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές για να ακολουθήσετε καλή διατροφή ακόμα και όταν βρίσκεστε υπό πίεση:

* Χυμοί από φρέσκα λαχανικά ιδίως πράσινοι χυμοί που περιέχουν χλωροφύλλη και σπιτικές σούπες, είναι ιδανικές, καθώς επίσης το σκόρδο και το τζίντζερ για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος.

* Χαμομήλι, τσάι και πράσινο τσάι αναζωογονούν, αποτοξινώνουν και βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

* Πολλά βότανα είναι επίσης ευεργετικά για το άγχος. Αυτά περιλαμβάνουν το τζίντζερ, το ginseng, το tulsi που μπορούν να βοηθήσουν αν τα προσθέσετε καθημερινά στο τσάι σας.

* Αν είστε κάτω από παρατεταμένο άγχος ή αντιμετωπίζετε κίνδυνο για υπέρταση, καταναλώστε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, όπως ο χυμός πορτοκαλιού, οι πατάτες, τα βερίκοκα, το λάιμ, οι μπανάνες, το αβοκάντο, οι ντομάτες και τα ροδάκινα. Μπορείτε, επίσης, να αυξήσετε την πρόσληψη ασβεστίου που βρίσκεται στο γιαούρτι, το τυρί και τα ρεβίθια.

* Προσπαθήστε να φάτε ωμά τρόφιμα (φρούτα και λαχανικά), όσο το δυνατόν περισσότερο, δεδομένου ότι είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, που βοηθούν στην εξουδετέρωση του στρες.

* Προσπαθήστε να μην παραλείψετε το μεσημεριανό γεύμα και αν δεν έχετε το χρόνο να φάτε, τότε προσπαθήστε να έχετε πάντα μαζί σας ένα σνακ (π.χ. ξηρούς καρπούς) ή ένα φρούτο για να μην τεντώνει το στομάχι σας από την πείνα.

* Για τα άτομα που αγαπάνε τα γλυκά, ένα μίγμα φρούτων και σταφίδας, αποτελούν μια υγιή επιλογή για επιδόρπιο. Ετσι μπορείτε να καταναλώσετε υγιή γλυκά που θα σας βοηθήσουν στη μείωση του στρες.

* Η τακτική σωματική άσκηση παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση του στρες. Γι’ αυτό ασκηθείτε όσο μπορείτε και θα διαπιστώσετε πως όσο περισσότερη ενέργεια αποκτάτε τόσο πιο εύκολο είναι να καταπολεμήσετε το άγχος.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

7 παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Παρόλο που η λήψη τους από ανθρώπους που δεν έχουν άλλα προβλήματα υγείας θεωρείται γενικά ασφαλής, τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να έχουν ενοχλητικές παρενέργειες. Οι περισσότερες από αυτές, ωστόσο, είναι παροδικές.
Από την πρόσληψη βάρους μέχρι τις διαταραχές του ύπνου, οι παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών αποτελούν συχνά το λόγο που ορισμένοι ασθενείς δεν ξεκινούν ή διακόπτουν την θεραπεία τους. Δείτε ποιες είναι αυτές και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
1. Σωματικά συμπτώματα. Στην αρχή της θεραπείας με αντικαταθλιπτικά, μπορεί να υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο σώμα, όπως πονοκέφαλος, πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκοί πόνοι, ναυτία, δερματικά εξανθήματα ή διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα είναι συνήθως ήπια και παροδικά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Clinical Therapeutics εξέτασε πάνω από 40.000 ανθρώπους που είχαν πρόσφατα ξεκινήσει αντικαταθλιπτική θεραπεία και διαπίστωσε ότι οι πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν η κεφαλαλγία και η ναυτία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αν…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας