Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έξυπνα tips για καλύτερη μνήμη



Πολλές φορές νιώθουμε ότι κάτι έχουμε ξεχάσει. Τα κλειδιά μας, πού αφήσαμε το τηλεκοντρόλ, ή ακόμα και το όνομα κάποιου που γνωρίσαμε. Αυτά τα μικρά προβλήματα μνήμης είναι πολύ φυσιολογικά, ειδικά σε άτομα προχωρημένης ηλικίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε την μνήμη μας πιο δυνατή.
Και οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να μας βοηθήσουν…

Γυμναστική
Οποιουδήποτε είδους γυμναστική έχει ευεργετική δράση όχι μόνο για το σώμα και την ψυχολογία μας, αλλά και για την εγκεφαλική μας λειτουργία. Κάντε ασκήσεις που σας αυξάνουν τους παλμούς της καρδιάς, αλλά και ασκήσεις που σας διασκεδάζουν—είναι πολύ καλή ιδέα να γυμνάζεστε με παρέα.

Σωστές αναπνοές
Προσπαθήστε να αναπνέετε σωστά, και να κάνετε τακτικά ασκήσεις αναπνοής. Οι ασκήσεις αυτές μπορούν να σκοτώσουν το στρες και να σας ηρεμήσουν, ενώ ταυτόχρονα σας βοηθούν να διαχειρίζεστε καλύτερα τις ευθύνες της καθημερινότητας.

Διάβασμα
Μην σταματήσετε ποτέ να διαβάζετε βιβλία, αλλά και να μαθαίνεται καινούρια πράγματα. Η μνήμη μας λειτουργεί σαν μυς· όσο δεν την ασκούμε, ατροφεί. Ακόμα και το να λύνετε ένα σταυρόλεξο στο διάλειμμά σας μπορεί να σας κάνει τεράστιο καλό.

Σωστή διατροφή
Τροφές που μπορούν να ενισχύσουν την μνήμη είναι – τι άλλο; – φρέσκα φρούτα και λαχανικά, όπως η γλυκοπατάτα, τα καρότα, το σπανάκι και τα πορτοκάλια, αλλά και ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα.

Αντιοξειδωτικά
Φροντίστε η διατροφή σας να περιλαμβάνει τροφές με μεγάλη συγκέντρωση αντιοξειδωτικών, όπως τα σταυρανθή λαχανικά και τα μούρα. Αποφεύγετε τροφές με πολλά κορεσμένα λιπαρά, ώστε να μην γεμίζετε τον οργανισμό σας με βλαβερές τοξίνες.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας

7 παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Παρόλο που η λήψη τους από ανθρώπους που δεν έχουν άλλα προβλήματα υγείας θεωρείται γενικά ασφαλής, τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να έχουν ενοχλητικές παρενέργειες. Οι περισσότερες από αυτές, ωστόσο, είναι παροδικές.
Από την πρόσληψη βάρους μέχρι τις διαταραχές του ύπνου, οι παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών αποτελούν συχνά το λόγο που ορισμένοι ασθενείς δεν ξεκινούν ή διακόπτουν την θεραπεία τους. Δείτε ποιες είναι αυτές και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
1. Σωματικά συμπτώματα. Στην αρχή της θεραπείας με αντικαταθλιπτικά, μπορεί να υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο σώμα, όπως πονοκέφαλος, πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκοί πόνοι, ναυτία, δερματικά εξανθήματα ή διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα είναι συνήθως ήπια και παροδικά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Clinical Therapeutics εξέτασε πάνω από 40.000 ανθρώπους που είχαν πρόσφατα ξεκινήσει αντικαταθλιπτική θεραπεία και διαπίστωσε ότι οι πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν η κεφαλαλγία και η ναυτία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αν…