Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

6 ενδείξεις που σας κρατούν «δέσμιους» στο αρνητικό σας παρελθόν



Δεν θέλετε να μιλάτε για γεγονότα και καταστάσεις του παρελθόντος
Δεν έχετε ξεπεράσει γεγονότα και καταστάσεις που έγιναν στο παρελθόν, για αυτό το λόγο  και μόνο στο άκουσμα δυσανασχετείτε να κάνετε συζήτηση για τα συγκεκριμένα θέματα. Αν όντως τα είχατε ξεπεράσει δεν θα είχατε πρόβλημα να τα συζητήσετε.

Σας «γεμίζουν» με γνωστά αρνητικά συναισθήματα
Πόνος, θλίψη, μνησικακία και φόβος είναι από τα πιο συνηθισμένα αρνητικά συναισθήματα που «στοιχειώνουν» τα άτομα που έχουν «κολλήσει» σε καταστάσεις και γεγονότα του παρελθόντος.

Δεν είστε ο εαυτός σας μπροστά στην οικογένεια σας
Οι άσχημες καταστάσεις του παρελθόντος δεν σας αφήνουν να συμπεριφερθείτε πραγματικά σύμφωνα με αληθινά χαρακτηριστικά του εαυτού σας μπροστά στην οικογένεια σας. Δεν θέλετε να αποκαλύψετε στην οικογένεια σας ότι σας «βαραίνει» από το παρελθόν. Και αυτό γιατί είστε πλέον εξαιρετικά ευάλωτος-η και ευαίσθητος-η σε κάθε είδους κριτική, χλευασμό και αρνητικά σχόλια.

Φοβάστε υπερβολικά την αποδοκιμασία
Συνήθως ο φόβος που νιώθετε από μια ενδεχόμενη αποδοκιμασία από το οικογενειακό σας περιβάλλον για αρνητικές πράξεις ή καταστάσεις του παρελθόντος σας δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα και μεταφέρετε αυτό το φόβο και στις καθημερινή σας ζωή σε επαγγελματικό αλλά και προσωπικό επίπεδο.

«Καταπνίγετε» τα συναισθήματα σας
Συναισθήματα, σκέψεις και αναμνήσεις που σας έχουν «πληγώσει» κατά το παρελθόν περιορίζουν την ικανότητα σας να είστε συναισθηματικός-η στο μέλλον σας. Με τον καιρό τα αρνητικά συναισθήματα του παρελθόντος σας εμποδίζουν να μπορείτε να αισθανθείτε, σας «σκληραίνουν» και σας απομακρύνουν από πραγματικά ευτυχισμένες εμπειρίες που θα μπορούσατε να ζήσετε.

Επαναλαμβάνετε συνεχώς τα ίδια λάθη
Επαναλαμβάνοντας τα ίδια λάθη ξανά και ξανά είναι ένα σίγουρο ότι πολύ δύσκολα θα μπορέσετε να ξεπεράσετε ότι αρνητικό σας έχει συμβεί κατά το παρελθόν.
Παίρνοντας τις ίδιες κακές αποφάσεις στη ζωή, θα σας δημιουργήσει πλέον μια «ψεύτικη εντύπωση» ότι δεν μπορείτε ποτέ να ξεπεράσετε ότι αρνητικό έχετε περάσει και θα σας κρατά για πάντα «κολλημένους» σε μια προβληματική ουτοπική κατάσταση, η οποία στην ουσία υπάρχει μόνο στο μυαλό σας.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…