Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποια φαγητά πρέπει να αποφεύγετε στη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση



Το τι πρέπει να αποφεύγει ένα άτομο που ταλαιπωρείται από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον ίδιο. Υπάρχουν άτομα για παράδειγμα που τα πειράζουν τα όξινα.

Για κάποιους άλλους, ωστόσο, τα όξινα δεν αποτελούν πρόβλημα.

Ο καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψετε ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγετε όσοι έχετε γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, είναι να κρατήσετε ένα ημερολόγιο τροφίμων. Είτε οι αντιδράσεις παλινδρόμησης οφείλονται σε όξινα ή σε γαλακτοκομικά, είτε σε τροφές πλούσιες σε λίπος ή καφεΐνη, διατηρώντας ένα ημερολόγιο τροφίμων θα είστε σε θέση να εντοπίσετε ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγετε και ποια όχι.

Η καφεΐνη στη σοκολάτα και τον καφέ ενοχλεί κάποιους ανθρώπους με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Ακόμα και ο καφές χωρίς καφεΐνη είναι ένα πρόβλημα για μερικούς ανθρώπους. Το τσάι και το αλκοόλ είναι επίσης ποτά που πρέπει να αποφεύγονται εάν προκαλούν παλινδρόμηση των οξέων του στομάχου στον οισοφάγο.

Τα πιο συνηθισμένα φαγητά που πρέπει πάντως να αποφεύγουν σχεδόν στην πλειοψηφία τους τα άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι αυτά που είναι υψηλά σε λιπαρά. Το κόκκινο κρέας, τα μπισκότα, οι τηγανητές πατάτες και τα τσιπς είναι πλούσια σε λιπαρά και μπορούν να επιδεινώσουν την παραγωγή οξέων στο στομάχι σε μερικούς ανθρώπους. Οι σάλτσες σαλάτας μπορούν επίσης να είναι προβληματικές, ιδιαίτερα αν είναι πικάντικες. Παρά το γεγονός ότι τα πικάντικα τρόφιμα δεν προκαλούν παλινδρόμηση σε όλα τα άτομα, υπάρχουν κάποια που τα πειράζουν σε μεγάλο βαθμό.

Αν και μερικοί άνθρωποι με έλκος ή με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση αναφέρουν ότι το γάλα, το παγωτό, το τυρί cottage και το γιαούρτι καταπραΰνει το στομάχι, άλλοι βρίσκουν ότι αργότερα τους ερεθίζει το στομάχι να επιστρέφει τα οξέα πίσω. Εκτός από την περίπτωση που υπάρχουν αντίθετες οδηγίες από τον γιατρό, ο κάθε ασθενής θα πρέπει να μάθει ποια γαλακτοκομικά προϊόντα πρέπει να τρώει και ποια να αποφύγει όταν έχει γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Φυσικά οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη ή είναι αλλεργικοί σε ορισμένα τρόφιμα θα πρέπει να τα αποφεύγουν εντελώς. Κάθε είδος τροφίμων ή ποτών που επιδεινώνουν την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση αυξάνουν την πίεση στους μύες του οισοφάγου κι έτσι τα οξέα του στομάχου είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν πίσω, παρά να παραμείνουν στη θέση τους.

Μερικά φρούτα και λαχανικά είναι όξινα και μπορεί να είναι το είδος των τροφών που πρέπει να αποφύγετε στην γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Τα εσπεριδοειδή, όπως τα πορτοκάλια, τα λεμόνια και τα γκρέιπφρουτ, όπως και ο χυμός τους, προκαλούν παλινδρόμηση. Για κάποιους μπορεί να είναι ανεκτά σε μικρές ποσότητες χωρίς να τους δημιουργούν πρόβλημα, αλλά κάποιοι άλλοι θα πρέπει να τα αποφύγουν εντελώς.

Οι ντομάτες μπορεί επίσης να είναι ενοχλητικές για μερικούς ανθρώπους με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Αυτό ισχύει τόσο για τις ωμές όσο και για τη σάλτσα ντομάτας. Το λάχανο και το κρεμμύδι είναι από τα λαχανικά που προκαλούν αντιδράσεις παλινδρόμησης οξέων σε κάποιους ανθρώπους, ενώ κάποιοι άλλοι δεν ενοχλούνται απ’ αυτά.

Το συμπέρασμα είναι πως η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι μία κατάσταση, όπου ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται εξατομικευμένα και μόνο με την επανάληψη, ποιες είναι οι τροφές που τού δημιουργούν πρόβλημα, καθώς δεν υπάρχει γενικός κανόνας που να ισχύει για κάθε περίπτωση.

http://www.medinova.gr/poia-fagita-prepei-na-apofeygete-sti-gastrooisofagiki-palindromidi/
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…