Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι τροφές που σε κάνουν να πεινάς περισσότερο


Λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες είναι τα τρία συστατικά που θα σε βοηθήσουν να χορτάσεις πιο γρήγορα. Ο,τι και να φάμε, έστω για λίγο μπορεί να μας καλύψει την πείνα. Αν έχει κενές θερμίδες, γλυκαντικά και αλάτι, πολύ πιθανό μετά από λίγο να θέλουμε να ξαναφάμε και ακόμα περισσότερο.

Αποτέλεσμα; Φούσκωμα, κιλά που σε κάνουν να μισείς την ζυγαριά και βέβαια κακή ψυχολογία. Οταν λείπουμε πολλές ώρες από το σπίτι, φυσικά και δεν έχουμε την δυνατότητα να τρώμε με ευκολία, πλούσια, υγιεινά γεύματα που θα μας κρατήσουν χορτασμένους για πολλή ώρα. Βάζουμε ένα κράκερ στο στόμα, ίσως πιούμε και λίγο χυμό και αυτό είναι όλο. Ομως, δεν πάει έτσι. Η εύκολη λύση δεν φέρνει αποτέλεσμα, κατά κανόνα. Aκολουθούν οι τροφές που νομίζεις ότι σου καλύπτουν την πείνα και το μόνο που κάνουν είναι να σε κάνουν να πεινάς περισσότερο:

Χυμοί: Μπορεί να έχουν φυτικές ίνες και βιταμίνες αλλά δεν βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού. Πολλοί χυμοί περιέχουν ζάχαρη αυξάνοντας το αίσθημα της πείνας. Οι χυμοί μπορεί να είναι ένα υγιεινό συνοδευτικό, ωστόσο δεν μπορούν να αντικαταστήσουν ένα ολόκληρο γεύμα. Είναι προτιμότερο να φας τα φρούτα και τα λαχανικά ολόκληρα παρά να πιεις τον χυμό τους μιας και αυτός στην καλύτερη περίπτωση θα σου δώσει απλά βιταμίνες αν οχι και σάκχαρα.

Ασπράδια αυγού: Σε κάθε ασπράδι αυγού περιέχονται 3 με 4 γραμμάρια πρωτεϊνών μπορεί να σε κάνουν να νιώθεις ότι «κάτι έφαγες», αλλά για λίγο… Τα ασπράδια αυγού είναι χαμηλά σε θερμίδες και δεν έχουν λιπαρά. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα σε χορτάσουν. Αν θες να φας αυγό και να «σε κρατήσει», φάε μια ομελέτα με ολόκληρα αυγά.

Δημητριακά (που συνήθως τρώμε για πρωινό και έχουν ζάχαρη): Ναι, τα δημητριακά μπορεί να είναι μέρος του πρωινού σου εδώ και χρόνια. Ομως δεν φτάνει να τρώμε μόνο δημητριακά. Μεγάλη σημασία έχει και ο τρόπος που τα τρώμε. Πόση ζάχαρη έχουν και πώς τα συνδυάζουμε. Είναι άλλο να τρώμε δημητριακά που είναι γεμάτη ζάχαρη και λιπαρά και άλλο να τρώμε δημητριακά ολικής άλεσης που συνοδεύνται από γιαούρτι και φρούτα. Αν ξεκινάς την μέρα σου με δημητριακά που έχουν ζάχαρη να ξέρεις ότι μετά από λίγο είναι σίγουρο ότι θα πεινάσεις και πάλι.

Ψωμί (πολύσπορο): Το λευκό ψωμί περιέχει θερμίδες που σε επιβαρύνουν αν προσπαθείς να χάσεις ή να διατηρήσεις βάρος. Το πολύσπορο ψωμί επίσης επηρεάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και σε κάνει να πεινάς και πάλι μετά από λίγο, αν δεν συνοδευτεί από κάποιο topping (υγιεινό, πάντα) ή από κάποια πρωτεΐνη.

http://medicalnews.gr/oi-trofew-poy-se-kanoyn-na-peinaw/
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

7 παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Παρόλο που η λήψη τους από ανθρώπους που δεν έχουν άλλα προβλήματα υγείας θεωρείται γενικά ασφαλής, τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να έχουν ενοχλητικές παρενέργειες. Οι περισσότερες από αυτές, ωστόσο, είναι παροδικές.
Από την πρόσληψη βάρους μέχρι τις διαταραχές του ύπνου, οι παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών αποτελούν συχνά το λόγο που ορισμένοι ασθενείς δεν ξεκινούν ή διακόπτουν την θεραπεία τους. Δείτε ποιες είναι αυτές και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
1. Σωματικά συμπτώματα. Στην αρχή της θεραπείας με αντικαταθλιπτικά, μπορεί να υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο σώμα, όπως πονοκέφαλος, πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκοί πόνοι, ναυτία, δερματικά εξανθήματα ή διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα είναι συνήθως ήπια και παροδικά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Clinical Therapeutics εξέτασε πάνω από 40.000 ανθρώπους που είχαν πρόσφατα ξεκινήσει αντικαταθλιπτική θεραπεία και διαπίστωσε ότι οι πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν η κεφαλαλγία και η ναυτία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αν…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας