Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Σεπτέμβριο το νομοσχέδιο για την νέα Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας



Μέχρι σήμερα, οι μονάδες του ΠΕΔΥ δεν φαίνεται να έχουν ανταποκριθεί στις προσδοκίες και χρειάζονται επαναξιολόγηση ενώ μεγάλη είναι και η ανάγκη για νέους εξειδικευμένους γιατρούς που θα δεχτούν να απασχοληθούν στο δημόσιο σύστημα ΠΦΥ.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή γενικό γραμματέα του ΥΥΚΑ, κ. Σταμάτη Βαρδαρό, το σύστημα προσπαθεί να διατηρήσει τους γιατρούς του. Από την πλευρά της, η κ. Άννα Μαστοράκου, πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πάτρας (ΙΣΠ) και της ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ θεωρεί ότι θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες των ασθενών. Οι προσλήψεις που προβλέπονται βάσει του αρχικού προγραμματισμού για τις δομές του ΠΕΔΥ Πάτρας δεν αρκούν, δεδομένου ότι δεν λειτουργεί και ο θεσμός του οικογενειακού γιατρού.

Την εκτίμηση ότι δεν υπάρχει σχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας έκανε ο Αθανάσιος Αποστολόπουλος, διευθυντής καρδιολόγος ΠΕΔΥ, Γ.Γ. ΠΟΣΕΥΠ-ΠΕΔΥ αναφέροντας ότι το σύστημα αποδέχεται μόνο αυτούς που θα κλείσουν τα ιατρεία τους και όχι εκείνους που αξιολογούνται επιστημονικά.


http://www.healthyliving.gr/2016/07/11/pfy-nomosxedio-6/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τριπλή δόση νάρκωσης στο αίμα της 15χρονης που πέθανε μετά από επίσκεψη σε οδοντίατρο

Σοκ έχει προκαλέσει ο ξαφνικός θάνατος μίας 15χρονης βορειοηπειρώτισσας που ζούσε στα Γιάννενα, πριν από μερικούς μήνες σε νοσοκομείο της Αλβανίας. Η 15χρονη έχασε ξαφνικά τη ζωή του έπειτα από επίσκεψη σε οδοντίατρο στους Αγίους Σαράντα. Ο πατέρας της μικρής είχε ζητήσει να γίνει ιατροδικαστική πραγματογνωμοσύνη και στην Ελλάδα καθώς δεν μπορούσε να δεχθεί την έκθεση ιατροδικαστή στην Αλβανία που έδειχνε ως αιτία θανάτου της 15χρονης κόρης του την εσωτερική αιμορραγία. Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία απο την ιατροδικαστική έκθεση που έγινε στην Ελλάδα κατόπιν αιτήματος του πατέρα, στο αίμα της 15χρονης εντοπίστηκε τριπλάσια ποσότητα φαρμάκου νάρκωσης από τα επιτρεπόμενα όρια. «Στο αίμα του παιδιού μου, δύο ώρες πριν πεθάνει βρέθηκαν 13.6 mg/ml φαρμάκου ύπνωσης την ώρα που το επιτρεπτό όριο είναι στα 2-5 mg/ml, ανάλογα με την ηλικία και τα κιλά του καθενός. Θα συνεχίσω να αναζητώ την αλήθεια για το τι έκαναν στο παιδί μου ακόμη και αν οι αρμόδιοι στην Αλβανία προσ...

Τα μαθήματα μουσικής σε παιδική ηλικία βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου

Ενήλικες που έπαιζαν ένα μουσικό όργανο όταν ήταν παιδιά, ακόμη κι δεν το έκαναν για δεκαετίες, παρουσιάζουν μία γρήγορη ανταπόκριση του εγκεφάλου στους ήχους ομιλίας. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν πως η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου σε παιδική ηλικία προσφέρει τεράστια οφέλη στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και διαρκεί μακροπρόθεσμα έως την ενήλικη ζωή. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνά τους, ενήλικες που έπαιζαν ένα μουσικό όργανο όταν ήταν παιδιά, ακόμη κι δεν το έκαναν για δεκαετίες, παρουσιάζουν μία γρήγορη ανταπόκριση του εγκεφάλου στους ήχους ομιλίας. Όσο περισσότερα χρόνια εξασκούνταν στην παιδική τους ηλικία, τόσο πιο γρήγορη ήταν η αντίδραση του εγκεφάλου. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Neuroscience, όπου οι επιστήμονες μελέτησαν 44 άτομα ηλικίας από πενήντα έως εβδομήντα ετών. Οι εθελοντές άκουσαν τη συντεθιμένη μελωδικά συλλαβή «da», ενώ την ίδια στιγμή οι ερευνητές καταμετρούσαν την ηλεκτρική δραστηριότητα της περιοχής του εγκεφάλου που επεξεργάζε...

Συγκρούσεις - Από την ματαίωση των προσδοκιών μας στην ουσιαστική επικοινωνία

Οι διαφωνίες και οι συγκρούσεις είναι μέρος της ζωής μας, των σχέσεων μας και τελικά μέρος του εαυτού μας. Ακόμα και αυτή τη στιγμή μπορεί να βιώνουμε μία εσωτερική σύγκρουση σκεπτόμενοι αν θέλουμε να συνεχίσουμε να διαβάζουμε αυτό το κείμενο ή όχι. Πότε όμως η διαφωνία εξελίσσεται σε σύγκρουση και κατά πόσο φωτίζει κάποιες σκοτεινές πλευρές της προσωπικότητας μας, μίας σχέσης ή μίας κοινωνίας; Η διαφωνία αναφέρεται κυρίως σε μία διαφορά απόψεων, σε μία ασυμφωνία προσέγγισης ανάμεσα σε δύο πλευρές. Η σύγκρουση όμως είναι κάτι παραπάνω από απλή ασυμφωνία και αποτελεί ένα επίμονο θέμα προστριβής το οποίο έχει διάρκεια. Αφού λοιπόν παραμένει για καιρό, μπορεί να αλλάζει μορφές και να εξελίσσεται προκαλώντας πολλά προβλήματα τα οποία συνιστούν εκφάνσεις του ίδιου ζητήματος. Από αυτή την άποψη η σύγκρουση αντιμετωπίζεται ως μία διαδικασία και έχει 3 ποιοτικές διαβαθμίσεις Α) Η προοπτική να προκύψει σύγκρουση υπάρχει όταν 2 πλευρές έρχονται αντιμέτωπες με δύο ή περισσ...