Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κι όμως, η διακόσμηση της κρεβατοκάμαράς σας μπορεί να σαμποτάρει τον ύπνο σας



Θα έχετε ακούσει ότι δεν είναι καλό να πίνετε καφέ αργά το απόγευμα ή να χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικές συσκευές πριν πέσετε για ύπνο, αλλά ακόμα κι αν ακολουθείτε αυτούς τους κανόνες μπορεί κάτι άλλο να σαμποτάρει τον ύπνο σας. Και αυτό είναι ο τρόπος που έχετε διακοσμήσει το υπνοδωμάτιό σας.

Τι εννοούμε; Διαβάστε παρακάτω τα 9 σημεία που μπορεί να επηρεάσουν τον ύπνο, όπως τα κατέγραψε η αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.

1. Δεν μπορείτε να αδειάσετε το υπνοδωμάτιό σας από άχρηστα αντικείμενα
Εάν έχετε την τάση να πετάτε το βράδυ όλα σας τα ρούχα σε εκείνη την καρέκλα στο δωμάτιο ή να κρατάτε σε στοίβες όλα τα περιοδικά, ήρθε η ώρα να τα μαζέψετε. Όπως αναφέρει ο Dr. Emerson Wickwire, βοηθός καθηγητή ιατρικής και ψυχιατρική στο University of Maryland School of Medicine, «Το χάος στο δωμάτιο δημιουργεί και πνευματικό χάος, το οποίο ενεργοποιεί τον εγκέφαλο και επηρεάζει αρνητικά τον ύπνο».

2. Το χρώμα του τοίχου σας είναι πολύ φωτεινό ή η ταπετσαρία πολύ έντονη
Ακόμα κι αν το δωμάτιό σας είναι τακτοποιημένο το χρώμα του τοίχου ή η ταπετσαρία μπορεί να διαταράσσει τον ύπνο σας. Ο Wickwire αναφέρει ότι τα έντονα χρώματα όπως είναι το φούξια θα πρέπει να αποφεύγονται και να προτιμώνται γήινα χρώματα που ηρεμούν. Το ίδιο ισχύει και για τα έντονα σχέδια της ταπετσαρίας.

3. Μπαίνει φως από το παράθυρο ή από το κινητό σας
Οι έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι το φως από τις ηλεκτρονικές συσκευές διαταράσσει τον ύπνο, οπότε ακόμα κι αν έχετε το κινητό σας στο αθόρυβο, το φως από ένα μήνυμα ή μία κλήση μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας, το ίδιο ισχύει για το φως που έρχεται από το παράθυρο, ειδικά αν το κρεβάτι σας βρίσκεται σε τέτοια θέησ που το φως έρχεται κατευθείαν στο πρόσωπό σας.

4. Πρέπει να αντικαταστήσετε το στρώμα σας
Τα στρώματα μπορεί να είναι ακριβά, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να κάνετε την καρδιά σας πέτρα και να αγοράσετε ένα καινούριο.

5. Δεν έχει σωστή μόνωση το υπνοδωμάτιο
Μπορεί να είναι κλειστά τα παντζούρια και να μην μπαίνει καθόλου φως στο δωμάτιο, αλλά αν έχει διαρκώς φασαρία, τι να το κάνετε το σκοτάδι;

6. Τα σεντόνια σας δεν είναι άνετα
Είναι σημαντικό τα σεντόνια σας να είναι φτιαγμένα από υφάσματα που τα νιώθετε καλά πάνω στο σώμα και το δέρμα σας. Με αυτόν τον τρόπο θα νιώθετε πιο άνετα και θα απολαμβάνετε ακόμα περισσότερο τον ύπνο σας.

7. Το υπνοδωμάτιό σας είναι πηγή αλλεργιών
Ομολογουμένως είναι δύσκολο να κοιμηθεί κανείς αν συνέχεια φτερνίζετε ή φυσάει την μύτη του. Επιλέξτε υποαλλεργικά υφάσματα και προϊόντα για την κρεβατοκάμαρά σας.

8. Το υπνοδωμάτιό σας είναι πολύ ζεστό
Η θερμοκρασία του δωματίου σας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου σας. Το σώμα χρειάζεται να είναι δροσερό προκειμένου να έχετε έναν καλό ύπνο. Συγκεκριμένα, η έρευνα έχει δείξει ότι η καλύτερη θερμοκρασία για ύπνο είναι 15 με 20 βαθμοί Κελσίου.

9. Υπάρχει πολλή φασαρία μέσα στο σπίτι σας
Εάν το υπνοδωμάτιό σας βρίσκεται σε σημείο που έχει πολλή φασαρία, όπως για παράδειγμα, πάνω από την πόρτα του γκαράζ ήρθε η ώρα για να βάλετε ηχομόνωση .

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

7 παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Παρόλο που η λήψη τους από ανθρώπους που δεν έχουν άλλα προβλήματα υγείας θεωρείται γενικά ασφαλής, τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να έχουν ενοχλητικές παρενέργειες. Οι περισσότερες από αυτές, ωστόσο, είναι παροδικές.
Από την πρόσληψη βάρους μέχρι τις διαταραχές του ύπνου, οι παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών αποτελούν συχνά το λόγο που ορισμένοι ασθενείς δεν ξεκινούν ή διακόπτουν την θεραπεία τους. Δείτε ποιες είναι αυτές και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
1. Σωματικά συμπτώματα. Στην αρχή της θεραπείας με αντικαταθλιπτικά, μπορεί να υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο σώμα, όπως πονοκέφαλος, πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκοί πόνοι, ναυτία, δερματικά εξανθήματα ή διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα είναι συνήθως ήπια και παροδικά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Clinical Therapeutics εξέτασε πάνω από 40.000 ανθρώπους που είχαν πρόσφατα ξεκινήσει αντικαταθλιπτική θεραπεία και διαπίστωσε ότι οι πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν η κεφαλαλγία και η ναυτία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αν…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας