Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τρεις γρήγορες τεχνικές για να αντιμετωπίσετε το αίσθημα του πανικού


 Οι παλμοί της καρδιάς αυξάνονται, η αναπνοή γίνεται πιο γρήγορη, τα χέρια ιδρώνουν και το μυαλό «θολώνει». Όλα αυτά μπορεί να σας συμβούν σε μια στιγμή μεγάλης συναισθηματικής φόρτισης, πριν από μια σημαντική παρουσίαση μπροστά σε κοινό ή κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης για δουλειά και είναι συνώνυμα με το αίσθημα του πανικού.

Τρεις εύκολες και γρήγορες τεχνικές εμπνευσμένες από τη μέθοδο της γνωσιακής συμπεριφοριστικής ψυχοθεραπείας θα σας βοηθήσουν να βρείτε την πολυπόθητη γαλήνη που αναζητάτε σε στιγμές έντασης ή αρνητικής διάθεσης.

1. Η τεχνική με το παγάκι
Κρατήστε ένα παγάκι κάτω από τα μάτια σας, ακριβώς επάνω από τα ζυγωματικά, για 30 δευτερόλεπτα. Η διαπεραστική αίσθηση του κρύου θα αποσπάσει την προσοχή σας από τις κακές σκέψεις που τρέχουν στο μυαλό σας. Επίσης, το κρύο ερέθισμα σε αυτήν την περιοχή του προσώπου ενεργοποιεί το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα ώστε να μειωθεί ο ρυθμός της αναπνοής και των καρδιακών παλμών και να ανακτήσετε την ηρεμία σας.

2. Η τεχνική του σκουπιδοτενεκέ
Πάρτε ένα λευκό φύλλο χαρτί και γράψτε αρνητικές σκέψεις όπως «Δεν κάνω τίποτα σωστά». Μετά διαβάστε τις προτάσεις που γράψατε και αναρωτηθείτε εάν πραγματικά ισχύουν. Μελέτες δείχνουν ότι πετώντας σε έναν νοητό σκουπιδοτενεκέ τις διαστρεβλωμένες αρνητικές σκέψεις που κάνουμε για τον εαυτό μας μπορούμε να μάθουμε να σκεφτόμαστε πιο ρεαλιστικά και να βελτιώνουμε συνεχώς την αυτοεικόνα μας.

3. Η τεχνική της σκάλας
Καθίστε αναπαυτικά σε μια καρέκλα, κλείστε τα μάτια και πάρτε μια βαθιά ανάσα. Φανταστείτε μια μεγάλη σκάλα και διακοσμήστε τις εικόνες στο μυαλό σας με κάθε είδους λεπτομέρειες, από τα χρώματα και τον φωτισμό μέχρι την αίσθηση της κουπαστής και τον ήχο που κάνουν τα πόδια σας καθώς ανεβαίνετε τα σκαλιά. Όσο περισσότερο χαθείτε σε αυτή τη σκέψη, τόσο λιγότερος χώρος θα υπάρχει για τον πανικό και τον αρνητισμό.

Πηγή: womenshealthmag.com
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας

Η Ψυχική υγεία του ανθρώπου ξεκινά από την κοιλιά της μητέρας του

Της Sandra Franzia, Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, το έμβρυο αποτελεί αντικείμενο συνεχών ελέγχων, συζητήσεων, γύρω σπό τη σωματική του ανάπτυξη και υγεία. Η μέλλουσα μητέρα επισκέπτεται ειδικούς, δέχεται συμβουλές, προσέχει τη διατροφή της, προσπαθεί να κόψει βλαβερές συνήθειες και να αποκτήσει καινούργιες ωφέλιμες, ώστε το παιδί που θα φέρει στον κόσμο να είναι γερό και υγιές.
Αλλά, σε ό,τι αφορά την ψυχική του υγεία και εξέλιξη, οι περισσότεροι γονείς δείχνουν να μην προβληματίζονται και να μην έχουν καν επίγνωση της ύπαρξης τους πριν από τη στιγμή του τοκετού. Συνήθως περιμένουν τη γέννηση του παιδιού για να σχετισθούν μαζί του και να αντιμετωπίσουν τις ψυχικές του ανάγκες.
Στη μήτρα, μαζί με τη σωματική ωρίμανση του εμβρύου, εξελίσσεται και η ψυχική. Δεν πρέπει να θεωρείται η στιγμή της γέννησης σαν μια αρχή EX NOVO της ψυχικής ζωής του παιδιού, έτσι όπως δε σηματοδοτεί ούτε την πλήρη νευρική του ωρίμανση. Ο τοκετός είναι μόνο η στιγμή της αναγκαίας …