Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσφέρουν οφέλη για την υγεία οι δίαιτες αποτοξίνωσης;



Οι δίαιτες αποτοξίνωσης είναι σίγουρα ιδιαίτερα δημοφιλείς, αλλά δεν είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι μπορεί να προσφέρουν σημαντικά οφέλη στην υγεία και στην ενέργεια του ανθρώπου.

Οι δίαιτες αποτοξίνωσης είναι ένας τρόπος για να αφαιρεθούν οι τοξίνες από το σώμα. Οι διάφορες δίαιτες αποτοξίνωσης ποικίλλουν, αλλά το γενικό μοτίβο είναι πως πρόκειται για μια περίοδο νηστείας που ακολουθείται μια αυστηρή δίαιτα από ωμά λαχανικά, φρούτα, χυμούς φρούτων και νερό. Επιπλέον, ορισμένες δίαιτες αποτοξίνωσης υποστηρίζουν τη χρήση βοτάνων και άλλων συμπληρωμάτων σε συνδυασμό με τον καθαρισμό του παχέος εντέρου (κλύσματα) για να αδειάσουν τα έντερα.

Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν ότι αισθάνονται πιο συγκεντρωμένοι και με περισσότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος μιας δίαιτας αποτοξίνωσης. Ωστόσο, υπάρχουν λίγες ενδείξεις ότι οι δίαιτες αποτοξίνωσης αφαιρούν πραγματικά τις τοξίνες από το σώμα. Είναι τα νεφρά και το συκώτι που φιλτράρουν αποτελεσματικά και εξαλείφουν τις περισσότερες τοξίνες που υπάρχουν στον οργανισμό μας. Τα οφέλη από μια δίαιτα αποτοξίνωσης μπορεί στην πραγματικότητα να προέρχονται μόνο από την αποφυγή των επεξεργασμένων τροφίμων που έχουν στερεά λίπη και ζάχαρη.

Εάν σκέφτεστε να κάνετε μια δίαιτα αποτοξίνωσης, πρέπει να πάρετε το ΟΚ από το γιατρό σας, προηγουμένως. Είναι, επίσης, σημαντικό να εξετάσετε τις πιθανές παρενέργειες. Οι δίαιτες αποτοξίνωσης που περιορίζουν σοβαρά την πρωτεΐνη ή απαιτούν νηστεία, μπορεί να οδηγήσουν σε κόπωση. Η μακροχρόνια νηστεία μπορεί να οδηγήσει σε ελλείψεις βιταμινών και μετάλλων. Ο καθαρισμός του παχέος εντέρου, που συχνά συνιστάται ως μέρος της αποτοξίνωσης, μπορεί να προκαλέσει κράμπες, φούσκωμα, ναυτία και εμετό. Η αφυδάτωση μπορεί επίσης να προκαλέσει ανησυχία.

Τέλος, να έχετε κατά νου ότι οι δίαιτες της μόδας δεν είναι μια καλή μακροπρόθεσμη λύση. Για διαρκή αποτελέσματα το καλύτερο στοίχημά σας είναι να ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή με βάση τα φρούτα και τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τις άπαχες πηγές πρωτεϊνών.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…