Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα ζευγάρια κατά την εμμηνόπαυση



Η εμμηνόπαυση είναι μια περίοδος με πολλές προκλήσεις, και γι’ αυτό η σωστή επικοινωνία των ζευγαριών είναι πιο αναγκαία από ποτέ.
Οι γυναίκες που έχουν περάσει από την εμμηνόπαυση το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό· δεν είναι μια εύκολη περίοδος. Το σώμα αλλά και το μυαλό της γυναίκας περνούν από διαφορετικά στάδια, και καινούριες προκλήσεις εμφανίζονται στην καθημερινή ζωή. Κι όμως, πολλά ζευγάρια περνούν κρίση την ίδια περίοδο, καθώς η επικοινωνία τους αρχίζει να εμφανίζει προβλήματα.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα ζευγάρια κατά την εμμηνόπαυση;

Η έλλειψη ειλικρίνειας
Είναι σημαντικό να μιλάτε στον σύντροφό σας για αυτά που αισθάνεστε - σωματικά και συναισθηματικά. Μην ντρέπεστε να εκφραστείτε. Αν παρουσιαστεί κάποια διαφωνία μεταξύ σας, φροντίστε να την διαχειριστείτε ψύχραιμα και να μάθετε πράγματα από αυτήν, και οι δυο σας.

Δεν ζητάτε αυτό που χρειάζεστε
Είναι πάρα πολύ φυσιολογικό οι ανάγκες και οι απαιτήσεις σας να αλλάξουν ενώ είστε σε αυτή την μεταβατική φάση της ζωής σας. Και είναι εξίσου φυσιολογικό να νιώθετε άνετα να μιλήσετε ανοιχτά για τις καινούριες αυτές ανάγκες. Ο σύντροφός σας δεν μπορεί να διαβάσει το μυαλό σας.

Δεν μιλάτε για την σεξουαλική σας ζωή
Η λίμπιντό σας μπορεί να πέσει, ή μπορεί να παρατηρήσετε κολπική ξηρότητα. Εξηγήστε στον σύντροφό σας με ποιον τρόπο η εμμηνόπαυση αλλάζει το σώμα σας. Μιλήστε μαζί για πράγματα που θέλετε να δοκιμάσετε, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, και σύντομα θα ανακαλύψετε ότι - ναι - υπάρχει σεξ μετά την εμμηνόπαυση, και μάλιστα πάρα πολύ καλό!

Δεν περνάτε καλά
Όσες αλλαγές κι αν συμβαίνουν στην ζωή σας, το σημαντικό είναι και εσείς, και ο σύντροφός σας, να περνάτε καλά μαζί. Να συνεχίσετε να μοιράζεστε στιγμές και αισθήματα, καθώς - αν το καλοσκεφτείτε - οι σωματικές αυτές αλλαγές δεν χρειάζεται να επηρεάζουν τον πυρήνα της σχέσης σας, δηλαδή την αγάπη που τρέφετε ο ένας για τον άλλο.

Δεν κάνετε υπομονή
Όπως και να το κάνουμε, η εμμηνόπαυση είναι μια μεταβατική περίοδος που δεν μπορεί να αποφευχθεί, αλλά σίγουρα θα περάσει. Μην ξεχνάτε ποτέ ότι έχετε ακόμα πολλά χρόνια μπροστά σας, και ότι μπορείτε να είστε εξίσου δραστήριοι και γεμάτοι ενθουσιασμό με τα νιάτα σας. 

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…