Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν αρχίσετε δίαιτα


Αν έχετε αποφασίσει να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε καλή φυσική κατάσταση θα πρέπει αυτό να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε το διακύβευμα να μην είναι η ίδια η υγεία σας. Οφείλετε να γνωρίζετε λοιπόν κάποια γεγονότα.

Διαβάστε παρακάτω τι πρέπει να έχετε συνειδητοποιήσει πριν ξεκινήσετε την προσπάθεια απώλειας βάρους:

1. Κατ’ αρχήν, μην παραλείπετε γεύματα για να χάσετε βάρος. Η παράλειψη γευμάτων σας οδηγεί σε αύξηση του σωματικού λίπους αντί για απώλεια λίπους. Επίσης, οδηγεί σε απώλεια μυϊκού ιστού.

2. Να είστε προετοιμασμένοι για τους πόνους στη διάρκεια της προπόνησης και μετά απ’ αυτήν. Θα νοιώσετε πόνο για 24-48 ώρες μετά την πρώτη προπόνηση που θα πραγματοποιήσετε. Σε κάποιο βαθμό αυτό είναι φυσιολογικό, ωστόσο αν ο πόνος επιμείνει για περισσότερες από 48 ώρες, τότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ένας τραυματισμός.

3. Μην κάνετε συμβιβασμούς σχετικά με τον ύπνο σας. Η επαρκής ποσότητα ύπνου είναι απαραίτητη για να μπορέσει το σώμα να λειτουργήσει αποτελεσματικά τον μεταβολισμό. Οκτώ ώρες ύπνου είναι απαραίτητες για τους ενήλικες. Λιγότερες ή περισσότερες από 8 ώρες μπορεί να δημιουργήσουν μεταβολικές διαταραχές, που προκαλούν αύξηση του σωματικού βάρους.

4. Τα λίπη δεν πρέπει να εξαλειφθούν πλήρως. Οι υψηλές ποσότητες λίπους μπορεί να προκαλέσουν αύξηση του σωματικού βάρους, αλλά κάποια ποσότητα απαιτείται για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Πλήρης κατάργησή τους μπορεί να προκαλέσει προβλήματα πέψης.

5. Θα πρέπει να γνωρίζετε τον τύπο του μεταβολισμού σας. Υπάρχουν τρεις τύποι μεταβολισμού, Α, Β, και Γ και ανάλογα μ’ αυτούς ο οργανισμός διασπά τα θρεπτικά συστατικά (λίπη, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες).

6. Μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους. Ο καθένας έχει διαφορετική σύνθεση σώματος και ως εκ τούτου παρόμοιες προπονήσεις και δίαιτες δεν δίνουν παρόμοια αποτελέσματα.

7. Θα χρειαστεί χρόνος. Απλά να έχετε κατά νου ότι όσο πιο αργά χάσετε το λίπος, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα να το ξαναπάρετε. Η υγιής απώλεια βάρους, λοιπόν, θα χρειαστεί χρόνο.

8. Κρατήστε μία ημέρα ξεκούρασης για τον εαυτό σας. Αν νομίζετε πως η καθημερινή προπόνηση επτά ημέρες την εβδομάδα χωρίς κανένα ρεπό θα αυξήσει τη δύναμη και την ταχύτητά σας, τότε είστε εντελώς λάθος. Αν δεν ξεκουραστείτε αρκετά, τότε η ταχύτητά σας, η αντοχή και η μυϊκή μάζα θα μειωθούν. Επίσης, θα οδηγηθείτε σε χρόνια κόπωση και θα είστε επιρρεπείς σε τραυματισμούς.


9. Προσπαθήστε να βελτιώνετε τις διατροφικές σας συνήθειες. Μικρές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες, μπορεί να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος πιο γρήγορα. Μερικές από τις συνήθειες που θα πρέπει να αλλάξετε είναι: Μικρότερες μπουκιές,  περισσότερο νερό, μικρότερα και συχνότερα γεύματα. Μην τρώτε παρακολουθώντας τηλεόραση και φάτε αργά μασώντας τουλάχιστον 15 φορές κάθε μπουκιά.
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Εγκεφαλική μικροαγγειοπάθεια και κίνδυνοι - Η ικανότητα ισορροπίας στο ένα πόδι «δείκτης» εγκεφαλικής υγείας

7 παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών

Παρόλο που η λήψη τους από ανθρώπους που δεν έχουν άλλα προβλήματα υγείας θεωρείται γενικά ασφαλής, τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να έχουν ενοχλητικές παρενέργειες. Οι περισσότερες από αυτές, ωστόσο, είναι παροδικές.
Από την πρόσληψη βάρους μέχρι τις διαταραχές του ύπνου, οι παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών αποτελούν συχνά το λόγο που ορισμένοι ασθενείς δεν ξεκινούν ή διακόπτουν την θεραπεία τους. Δείτε ποιες είναι αυτές και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
1. Σωματικά συμπτώματα. Στην αρχή της θεραπείας με αντικαταθλιπτικά, μπορεί να υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες στο σώμα, όπως πονοκέφαλος, πόνος στις αρθρώσεις, μυϊκοί πόνοι, ναυτία, δερματικά εξανθήματα ή διάρροια. Αυτά τα συμπτώματα είναι συνήθως ήπια και παροδικά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Clinical Therapeutics εξέτασε πάνω από 40.000 ανθρώπους που είχαν πρόσφατα ξεκινήσει αντικαταθλιπτική θεραπεία και διαπίστωσε ότι οι πιο συχνές ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν η κεφαλαλγία και η ναυτία. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αν…