Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Eίναι οι δίαιτες αποτοξίνωσης ασφαλείς και υγιεινές;



Η λέξη αποτοξίνωση στη διατροφή και τη βιομηχανία της γυμναστικής «φοριέται» πολύ. Τι όμως είναι ακριβώς μια δίαιτα αποτοξίνωσης και πόσο ασφαλής είναι για τον οργανισμό του κάθε ανθρώπου;

Η διαδικασία της αποτοξίνωσης στο σώμα περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά στοιχεία, όπως τα φυτικά σχήματα αποτοξίνωσης, την αλλαγή διατροφής και τα συμπληρώματα διατροφής. Η αποτοξίνωση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να απαλλαγεί το σώμα μας από τις τοξίνες που μπορούν να το επιβραδύνουν και να το αρρωστήσουν.

Με βάση διάφορες μελέτες που έχουν γίνει, λίγα στοιχεία υποστηρίζουν ότι υπάρχουν πραγματικά οφέλη από μια δίαιτα αποτοξίνωσης. Το ήπαρ και το παχύ έντερο είναι οι πραγματικοί «εργάτες» όταν πρόκειται να καθαριστούν τα συστήματα του οργανισμού.

Οι ειδικές δίαιτες αποτοξίνωσης ποικίλλουν, αλλά συνήθως είναι μια περίοδος νηστείας που ακολουθείται από μια αυστηρή δίαιτα με ωμά λαχανικά, φρούτα και χυμούς φρούτων συν νερό. Επιπλέον, ορισμένες δίαιτες αποτοξίνωσης υποστηρίζουν τη χρήση βοτάνων και άλλων συμπληρωμάτων σε συνδυασμό με τον καθαρισμό του παχέος εντέρου.

Τα οφέλη από μια δίαιτα αποτοξίνωσης μπορεί στην πραγματικότητα να προέρχονται από την αποφυγή των επεξεργασμένων τροφίμων που έχουν στερεά λίπη και πρόσθετα σάκχαρα.

Ο χυμός είναι ένας άλλος τρόπος για απεξάρτηση. Μπορείτε να πιείτε έναν χυμό από πράσινα, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, βιολογικά λαχανικά, μαζί με έναν περιορισμένο αριθμό φρούτων και λαχανικών που είναι υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, όπως τα καρότα και τα μήλα.

Θα πρέπει, όμως, να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν το πρόγραμμα της αποτοξίνωσής σας περιλαμβάνει μόνο την παρασκευή χυμού. Οταν το σώμα δεν παίρνει όλα τα θρεπτικά συστατικά (ή την ποσότητα των θερμίδων), που τού είναι απαραίτητα, στρεσάρεται επειδή νομίζει ότι λιμοκτονεί. Συχνά το σώμα αντιδρά σ’ αυτή την κατάσταση επιβραδύνοντας το μεταβολισμό, κάτι που κάνει δύσκολη την απώλεια βάρους.

Κι ενώ οι χυμοί είναι ένας εύκολος τρόπος για να παραδώσετε στο σώμα σας τα απαιτούμενα φυτοθρεπτικά συστατικά, έχουν παράλληλα την τάση να είναι υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα επίπεδα της ινσουλίνης στο σώμα. Δείτε, λοιπόν, την αποτοξίνωση ως ένα τρόπο για να προετοιμάσετε το σώμα σας για μια πιο υγιή θεραπευτική αγωγή.

Με την εξάλειψη των τοξινών, δημιουργείτε τη βάση για έναν μακροπρόθεσμα υγιεινό τρόπο ζωής. Ως αποτέλεσμα της αποτοξίνωσης μπορείτε να οδηγηθείτε μακριά από τη ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα και να προτιμήσετε πιο υγιεινές επιλογές.

Τα σχέδια διαφέρουν και είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε. Είναι, επίσης, ζωτικής σημασίας να συμβουλευτείτε το γιατρό σας, πριν ξεκινήσετε μια δίαιτα αποτοξίνωσης ή καθαρισμού.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…