Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι 10 χειρότερες τροφές για την υγεία της καρδιάς σας



Αν θέλετε να διατηρήσετε την υγεία της καρδιάς και του καρδιαγγειακού σας συστήματος, είναι σκόπιμο να αποφεύγετε τροφές πλούσιες σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι.

Δείτε ποιες είναι οι χειρότερες τροφές για την καρδιά, προκειμένου να μην τις καταναλώνετε ή τουλάχιστον αυτό να γίνεται σπάνια.

Φαγητό fast food
Τα κορεσμένα ζωικά λιπαρά σε συνδυασμό με τους υδατάνθρακες, έχουν βλαβερές συνέπειες για την υγεία της καρδιάς. Αποφύγετε λοιπόν το φαγητό των fast food, η πλειοψηφία των οποίων χρησιμοποιούν χαμηλής ποιότητας πρώτες ύλες και ανθυγιεινές μεθόδους μαγειρέματος.

Αλλαντικά και επεξεργασμένο κρέας
Τα αλλαντικά και τα επεξεργασμένα κρέατα (μπέικον, λουκάνικα κλπ.) είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά. Ακόμη και αυτά που έχουν χαμηλά λιπαρά όμως, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι. Μόλις έξι λεπτές φέτες επεξεργασμένου κρέατος, π.χ. ζαμπόν ή γαλοπούλας, περιέχουν την μισή ποσότητα της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε αλάτι. Ακόμη και άνθρωποι με υψηλή αρτηριακή πίεση, μπορούν να διαχειριστούν το πρόβλημα, αν μειώσουν την πρόσληψη νατρίου.

Τηγανητά
Πολλές μελέτες έχουν συνδέσει την κατανάλωση τηγανητών τροφίμων, όπως πατάτες, κοτόπουλο κλπ., με αυξημένο κίνδυνο καρδιακής νόσου. Οι συμβατικές μέθοδοι τηγανίσματος δημιουργούν τα τρανς λιπαρά, ένα είδος λιπαρών που αυξάνουν την κακή χοληστερόλη και μειώνουν την καλή.

Γλυκά
Μια διατροφή πλούσια σε ζάχαρη είναι εξίσου επιζήμια για την καρδιά με τα λιπαρά, καθώς συμβάλλει στην παχυσαρκία, τη δημιουργία φλεγμονών, την υψηλή χοληστερόλη και τον διαβήτη, όλοι παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου.

Αναψυκτικά και χυμοί με ζάχαρη
Για πολλούς Αμερικανούς, τη μεγαλύτερη πηγή ζάχαρης δεν αποτελούν τα τρόφιμα αλλά διάφορα ποτά. Σχετικές εκθέσεις έχουν διαπιστώσει ότι πάνω από το 60% των παιδιών, το 54% των ενήλικων ανδρών και το 45% των ενήλικων γυναικών πίνουν τουλάχιστον ένα αναψυκτικό ή άλλο ποτό με ζάχαρη την ημέρα.

Δημητριακά με ζάχαρη
Ακόμη και τρόφιμα που θεωρητικά αποτελούν μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, όπως τα δημητριακά πρωινού, μπορεί να περιέχουν πολλή ζάχαρη. Η κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων και σακχάρων το πρωί προάγουν τη φλεγμονή στον οργανισμό και ρίχνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, προκαλώντας λιγούρες μέσα στη μέρα. Το πρωί να προτιμάτε τα φρούτα, τα αυγά ή τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως.

Μπισκότα και επεξεργασμένα προϊόντα ζύμης
Τα περισσότερα επεξεργασμένα και τυποποιημένα προϊόντα ζύμης είναι γεμάτα ζάχαρη και κορεσμένα ή τρανς λιπαρά, ό,τι χειρότερο δηλαδή για την υγεία της καρδιάς σας.

Μαργαρίνες
Μια διατροφή πλούσια σε τρανς λιπαρά συνδέεται με αύξηση του καρδιακού κινδύνου. Οι ράβδοι μαργαρίνης που υπάρχουν στο εμπόριο και αποτελούν μια εναλλακτική του βουτύρου είναι πλούσιες σε τρανς λιπαρά.
Προτιμήστε αυτές που δεν περιέχουν υδρογονωμένα έλαια ή αντικαταστήστε τη μαργαρίνη με ελαιόλαδο.

Πίτσα με αλλαντικά
Μετά τα αλλαντικά και τα παστά κρέατα, η πίτσα κατέχει τη δεύτερη θέση στον κατάλογο της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας με τις 6 απαγορευμένες αλμυρές τροφές. Ο συνδυασμός αλατιού και κορεσμένων λιπαρών είναι απαγορευτικός για την υγεία της καρδιάς, γι’ αυτό όταν τρώτε έξω αποφεύγετε τα αλλαντικά και το έξτρα τυρί στην πίτσα, αντικαθιστώντας τα με πιπεριές, έξτρα ντομάτα, μανιτάρια κλπ.
Αναψυκτικά διαίτης

Μπορεί να έχουν μηδέν θερμίδες και λιπαρά, έρευνες όμως έχουν δείξει ότι η συστηματική κατανάλωσή τους συνδέεται με παράγοντες καρδιακής νόσου, όπως η παχυσαρκία και ο διαβήτης. Αυτό συμβαίνει γιατί οι άνθρωποι που πίνουν λάιτ αναψυκτικά τείνουν να προσλαμβάνουν θερμίδες από άλλες πηγές, ενώ άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι περιέχουν επικίνδυνες χημικές ουσίες που αλλάζουν τη μικροχλωρίδα του εντέρου, κάνοντας τους ανθρώπους επιρρεπείς στη αύξηση βάρους.

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πράσινα κόπρανα: Να ανησυχήσω ή όχι;

Ανδιαπιστώσετε ότι τα κόπρανά σας είναι πράσινα, πιθανότατα να θορυβηθείτε. Όμως, το περίεργο αυτό χρώμα, δεν αποτελεί απαραίτητα αιτία ανησυχίας. Το χρώμα των κενώσεων σας είναι συχνά μια αντανάκλαση του τι τρώτε. Το πράσινο χρώμα ενδεχομένως να οφείλεται στην κατανάλωση πολλών πράσινων λαχανικών, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, καθώς αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες μιας πράσινης χρωστικής ουσίας, της χλωροφύλλης.
Άλλες διατροφικές πιθανές αιτίες είναι η λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου και χρωματισμένα με πράσινο τρόφιμα, όπως ορισμένα μίγματα αρωματισμένων ποτών, γρανίτες και κερασάκια τουρτών γενεθλίων,.
Η χολή, το κίτρινο-πράσινο πεπτικό υγρό που εκκρίνεται από το ήπαρ και αποθηκεύεται στη χοληδόχο κύστη, μπορεί επίσης να ευθύνεται για τα πράσινα κόπρανα.
«Το φυσιολογικό χρώμα των κοπράνων είναι καφέ. Η παρουσία της χολερυθρίνης στη χολή ευθύνεται για το χρώμα των κοπράνων. Διαταραχές στη χολερυθρίνη είναι δυνατόν να χρωματίσουν τα κόπρανα πράσινα, γκρι ή λευκά, σαν στό…

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο πρωινό

Έχουμε πει πολλές φορές πόσο σημαντικό είναι το πρωινό μας, και γιατί. Έχουμε προτείνει συνταγές, ιδέες, συνδυασμούς για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το γεύμα, για να το κάνουμε όσο πιο γευστικό και υγιεινό γίνεται. Υπάρχουν, όμως, μερικά λάθη που εξακολουθούμε να κάνουμε, και μας στοιχίζουν. Ποια είναι αυτά;
Τρώμε πρωινό ''στο πόδι'' Αντί να σηκωθούμε δέκα λεπτά νωρίτερα και να φτιάξουμε το πρωινό μας, κοιμόμαστε λίγο παραπάνω, φεύγουμε από το σπίτι βιαστικά και παίρνουμε κάτι γρήγορο από τον δρόμο. Μία τυρόπιτα, μια μπάρα δημητριακών, ή κάτι σχετικό. Αυτό είναι τεράστιο λάθος—και θα εξακολουθούσε να είναι λάθος, ακόμα κι αν η γρήγορη επιλογή που κάναμε στον δρόμο ήταν πιο υγιεινή. Όσοι κάθονται στο τραπέζι να φάνε το πρωινό τους, μπορούν να φάνε με μεγαλύτερη σύνεση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές μέσα από έρευνες ότι η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατροφή. Επιπλέον, όσο περισσότερο βιαζόμαστε, υπάρχει η πιθανότητα να μην μασάμε το φαγητό μας σωστά, αυ…

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις - Μίλα του!

Μην περιμένεις να μαντέψει ο άλλος πώς νιώθεις. Όποιος κι αν είναι. Σύντροφος, φίλος, συνάδελφος. Μίλα του. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός, άστους να λένε.
Βγάλε από μέσα σου το παράπονο, τον θυμό, τον έρωτά σου… ό,τι είναι αυτό που σε προβληματίζει, σε στενοχωρεί, σε φοβίζει ή σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Πολλές φορές αυτό που είναι αυτονόητο για μας, δεν είναι για τον άλλον.
Κι αυτό αφορά κυρίως εμάς τις γυναίκες και το υπερ-αναλυτικό μυαλό μας. Είμαστε εμείς που έχουμε περισσότερο ανάγκη τη διέξοδο από το συναισθηματικό μπλοκάρισμα που μπορεί να μας προκαλούν οι συμπεριφορές ή τα λόγια των άλλων. Ας προκαλέσουμε τις προθέσεις ν? αποκαλυφθούν, παίρνοντας φυσικά το ρίσκο της απογοήτευσης, καθώς μπορεί να είναι όλα παιχνίδια του μυαλού μας.
Οι προσωπικές μας σχέσεις με τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς μας είναι σχέσεις που δεν πρέπει να αφήνονται στη σιωπή και σε μια υποθετική προσέγγιση του «τι θέλει να πει ο ποιητής».
Ο άλλος μπορεί να είναι απορροφημένος από τ…